linda

Alla inlägg under januari 2010

Av linda - 1 januari 2010 03:30

Vad hände med kyssen på tolvslaget?! Inte blev den av iaf! ;-(


Vilken dag! Hur mycket folk som helst på jobbet, alla skulle fika! Gjorde mackor i tre omgångar!

När jag slutade skulle jag på stan och fixa ögonfransar, men hela stan va stängd!!!

Slutade med att jag fick se ut precis som jag gjorde.... inte så bra om jag säger så!

Åt middag på bryggis med min underbara familj :)

Alla barn va sjuka, Nova hade fått feber och va ledsen. Pappa drack upp Daniels konjak. rätt åt honom!

Jag drack och Daniel körde bil..precis som det ska vara!

Vi åkte till Patrik och Samanthika, där fick vi ännu mer middag.

Lyssnade på pojkarna som spelade Lego rock band (tror det hette så?)

Så underbart, sång och musik.. jag skulle ha kunnat somna :)

Blev bjuden på skumpa, vin och öl! jag hade verkligen roligt.

Tolvslaget firades ute med champagne och raketer!

Fick även ta en cigg med Malin & Jocke innan det nya året börjat!


Jag kommer skriva in mitt nyårslöfte i ett lösenordsskyddat inlägg som ingen kan läsa ifall jag inte kan hålla det! ;D

Ett löfte jag kan hålla är "jag ska röka en cigg mer om dagen!"


Mer plut på munnen? jag tror nästan det behövs för att få en kyss på detta jävla tolvslag!


Nu ska jag lyssna på min talbok, så spännande  ;D

Tack för mig och godnatt!

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards