linda

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av linda - 4 januari 2010 22:15

Frukost: 1 kopp kaffe med 1 sockerbit

Lunch: 10 tunna skivor skinka, 2,5dl naturell yoghurt

Middag: Rostbiff och salladsblad.

2 liter vatten


Blääää!!!! eller lunchen va bra. Jag är less på kossa nu!


Dag 2 är fixad!


Fick hundarnas värmetäcken idag, dom blev så glada :)

Luna fick följa till stan och promenera, så roligt när alla vill klappa henne och säger att hon är det sötaste som finns ;D

Vi hämtade E som annars hade tänkt åka buss!!?


Det var på tok för kallt för kvällspromenad, jag gick ensam med hundarna :)

Dom lekte och var glada, men jag frös så jag trodde jag skulle dö!

Så jobbigt när man ska röka i denna kyla.

När jag kom in tog jag en varm dusch och la mig i sängen, nu lyssnar jag på talbok som vanligt.

Funderar på att måla naglarna och spela backgammon..


Imorgon ska jag jobba, gå på stan, hälsa på min underbara familj :)

Jag är hungrig, men imorgon ska jag få äta en rostad macka utan smör eller pålägg, jag längtar :)


Om du tittar riktigt noga på Yellow Bird fågeln så ser du att den har en lika tattoo som jag! ;D galet!


   

        




Ovido - Quiz & Flashcards