linda

Alla inlägg under maj 2009

Av linda - 27 maj 2009 10:02

Oj vilken film, lite otäckt är det nog med björnar.

Synd att Timothy och hans tjej blev uppäten, hade helst velat höra på ljudklippen när dom blev attackerad men sån tur hade jag inte.

 Jag skulle så gärna vilja se en björn.


Idag är jag ledig, somnade 16.30 igår och vaknade 7.30 idag, helt underbart.

Men synd att jag sov bort gårdagen! Har så mycket att göra idag.

Har nog hittat vinnaren av brudbuketter, ska skriva ut den och åka till city sen.


Novan och är hemma, kanske jag ska kidnappa henne med till stan och hälsa på Saga :)


Nu måste jag pussa Daniel innan han lämnar mig för skogen.

Tänk om han skulle bli uppäten av en björn, då blir det minsann inget bröllop!

Av linda - 19 maj 2009 10:07

Vaknade kl 9 och var utvilad, gick och la mig 19.00 igår så jag behövde verkligen sömn.

Såg sista avsnittet på Gossip, och nu känner jag bara lycka.

Mitt liv är felfritt.

Jag ska gifta mig med Daniel.

Blair & Chuck kunde äntligen säga I love you till varandra.

 Kan livet bli bättre? finare väder kan behövas.


Förra veckan var jag och E i sundsvall, jag köpte skor och E köpte ögonskugga till mig, present till Kat, färg och sånt.

Vad vore jag utan hennes planerings-hjärna? :)


Min klänning kommer nog denna vecka, spännande att se hur mycker för liten den kommer va! haha

vissa (ex, jag) vägrar nog inse hur mycket man verkligen gått upp den senaste tiden.


Jag har bestöllt inbjudningskort till bröllopet så snart får ni som blivit bjuden äntligen veta de! och ni som inte blir bjuden, synd för er.

XoXo

Av linda - 9 maj 2009 09:59

Istället för att skaffa barn som alla andra så ska jag gifta mig.

Det känns väldigt spännande. Barn har jag ju redan typ, Saga Nova och den ofödda!


Har länge funderat på det där med moderskänslor.. fungerar dom verkligen som vissa säger?

Att  mamman kan göra vad som helst för att barnet ska få det bra och tryggt?

ja jag vet inte! Vissa kanske saknar dessa känslor.

Jag skulle göra allt för mina små söt tussar!


Imorgon är det kalas, funderar på att åka till city och köpa en bh till min brudklänning.


Har nyss tjaffsat med Madde, jävla skitunge. Hon tycker nog inte om oss här hemma längre, eller så är hon hjärntvättad.


Ska se ett nytt avsnitt av gossip.

Ovido - Quiz & Flashcards