linda

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av linda - 26 januari 2010 23:14

Rikedom, kärlek och lycka.

Det är min framtid

Hämtade ut min tarot kortlek idag, så roligt!

Sjukt att så mycket stämmer.

Jag har ju alltid vetat att jag skulle bli rik så de va ju ingen nyhet för mig :)


Blev ju moster igår, ha inte smitit in på BB och kollat på Elvira, får träffa henne imorgon istället :)

Har busat med Nova idag, varit på stan & åt lite hos Malin, Saga och Wilma!

Sen har jag bara vilat mig och ätit gott :)


Nu är det dags att sova, tidig morgon med jobb väntar mig.

Imorgon måste jag verkligen betala räkningar, kom även på att jag inte fått elräkningen sedan november..så jag får väl en trippelräkning i februari :P Tur det inte drabbar någon fattig!!

Xoxo, i love you!

Ovido - Quiz & Flashcards