linda

Alla inlägg under augusti 2011

Av linda - 3 augusti 2011 21:25

Min semester är snart slut, men den är och har varit fantastisk!

Älskade Öland, där vill jag bo. hela mitt liv med alla jag älskar!

Jag hittade en ny familjemedlem där, Miio. sötnos katt!

Dåligt väder, nästan alla dagar. Men med familjen är allt underbart.

Sista vecken började bra, strålande sol, 3 flaskor vin och flotten från helvetet med E & Lim. En jätte bra dag/kväll, vi kämpade och klarade det.

Dagen efter åkte vi båt och glassade i solen.

Alla borde bo här, i långsele.

Idag hade jag semester-paus och träffade regionschef för hertz, hon är så gullig och gör mig så glad.

Annars busade jag mest med systerdöttrar.

Nu har jag bakat en äppelkaka.


Jag älskar att ha semester!
Jag äter onyttigt, duschar mindre, dansar i soffan varje morgon.. men jag bryr mig verkligen inte, för jag har semester!

zozo/xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards