linda

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av linda - 9 januari 2010 23:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda - 9 januari 2010 19:52

Dagens meny

Frukost: en kopp te

Lunch: ingenting

Middag: 1 lammkotlett & färsk frukt


Snacka om att jag va hungrig på jobbet!! Men jag överlevde :)

Köpte även en V75, andelsspel som Sture gjort och de blev 6 rätt! Lite över 800kr

De va ju bra! ;D

Åkte hem, handlade, lagade lammköttet.. en liten bit som jag marinerade väldigt starkt så jag kände ingen smak av lamm :)

Banan & kiwi till efterrätt va supergott!


Nu är jag hos mamma & pappa.. mamma och nova bakade rulltårta, de kändes ganska jobbigt att inte kunna smaka.

Har precis rökt med Madde, det har blivit lite kallt nu igen... blir aldrig Jan-Gullik med Luna!


Kanske jag ska åka hem och lägga mig i sängen och kolla på paradise?!

Känns som de skulle behövas efter denna dag..



Ovido - Quiz & Flashcards