linda

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av linda - 5 januari 2010 21:45

Oj vilken kall dag det varit idag.

Har haft roligt på jobbet med Brittis, vi har kastat mackor och annat på varandra!

Efter jobbet hälsade jag på i Maddes lägenhet. Mamma, Madde och Nova städade och försökte ordna till allt :)

Det blev stor skillnad, ut med det gamla och in med det nya ;D


Dagens mat:

Frukost: 1 kopp kaffe med 1 sockerbit, rostad macka utan smör eller pålägg

Lunch: 1 skiva skinka, salldsblad, 2 ägg

Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 banan

2,2 liter vatten


Har självklart varit ute och rökt i kylan, känns typ som att näsan fryser ihop?!

konstig känsla..



Lyssnade klart på så länge vi båda andas igår.

Dåligt slut!! De blev typ inget krig. Alla blev vänner och tyckte barnet va såå spännande. Jag blev besviken. Hade hoppats på lite mer våld?

Sedan levde dom lyckliga i alla sina dagar, vampyrer och varulvar..vänner.


Imorgon är jag ledig, härligt :) Ska försöka hinna med så mycket.. hoppas jag vaknar tidigt :D

Ska börja dagen med en film!

Uptown girls eller genom dina ögon?


Näe jag ska lyssna på gitarr & sång, underbart ;D



Ovido - Quiz & Flashcards