linda

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av linda - 12 januari 2010 22:24


Min nya dator ;D

fungerar bra och är såå vacker!

MEN! det går inte att ändra skrivbordsunderlägg?! men de struntar jag i, antar att jag är för blond för att förstå :)


Just nu i detta ögonblick känns dieten hemsk, är så himla hungrig..

jag vill ha pasta, eller en macka.


Har varit och simmat idag med Malin, Madde och Emma.

De gick bra, men värmen i bastun hade kunnat vara lite högre :P Antagligen för att det varit barnsim så det inte skulle vara för varmt.

Bättre lycka imorgon!


Jag har ju varit ledig idag, de va härligt.. sov till halv elva!! sjukt! ;P

jag har inte ens lyssnat på musik eftersom jag inte har någon musik på min dator just nu! huhu

Tur jag har Paradise, love!

 Ska se några avsnitt, sedan sova :)
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards