linda

Alla inlägg under april 2011

Av linda - 10 april 2011 12:38

en box med vin kan vara bra, sätta igång alla tankar och man gör så mycket roliga saker man annars aldrig skulle ha gjort.

dansa, sjunga falskt, säga dumma saker och guud vad jag trivs med det!

för vissa spårar det ur lite och andra tar taxi hem.


när jag kom hem mådde jag underbart, min mun kändes så fräsch så jag borstade inte ens tänderna?! mitt smink fick sitta kvar och jag somnade direkt!

vaknade tidigt, munnen smakade fimp och jag ville verkligen ha gårdagen raderad.

vad har vi lärt oss av detta?

en halv box vin, självklart mår man dåligt dagen efter.

20cigg får munnen att smaka satan.

något blev krossat, men inget hjärta!


söndagar är bra dagar för tarot, och bingolotto! <3

 


xoxo


Ovido - Quiz & Flashcards