linda

Alla inlägg under mars 2011

Av linda - 2 mars 2011 11:59

vilket underbart norrsken som dansade på himlen igår över älven.

jag blev så lycklig när jag såg det.

tänkte på raija & mik-kal, som aldrig fick varandra i livet men älskade varandra tills de äntligen fick en evighet tillsammans efter döden.

jag ska börja läsa raija böckerna igen.


jag har varit med om mycket galet nu.

lastbilsolyckan, min kropp är fortfarande inte frisk.

i lördags ramlade jag, fick axeln ur led..vidrigt!

jag har ont, men det går bra så länge jag tar det lungt och vilar.


Idag ska en från kramfors komma och kolla på Akilla, dom verkade bra.. skulle kännas bra att ha 3 valpar i kramfors, så nära om man vill träffa dom :)

Idag ska jag gå långprommis med Luna, det är ju så fint väder!


Ska ta semester i slutet av april, vill åka till blåsjön med Aika.

Promenera i fjällen, mysa och dricka vin! härligt.


ska prova en diet, jag hoppas jag klarar den i 2 veckor... men jag tror nästan inte på mig själv!


Grapefrukt diet Meny:

Frukost: 1/2 grapefrukt, 1 kopp svart kaffe eller te utan socker och mjölk.

Lunch: 1/2 grapefrukt, 2 ägg, gurka och tomatsallad med vinäger, pressad citron och örter. 1 skiva rostat bröd, 1 kopp svart kaffe eller te utan socker och mjölk.

Middag: 1/2 grapefrukt, 10–12 hekto kyckling, biff eller skinka. Sallad med tomat och vinäger, pressad citron och örter, 1 kopp svart kaffe eller te utan socker och mjölk.


XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards