linda

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av linda - 7 januari 2010 22:22

vet ni hur äckligt det är med torsk?

jag tycker det bara blir mer och mer äcklig fisk i munnen ju mer man tuggar!

Ja jag höll på att spy, men tack vare citronpeppar och massa vatten klarade jag fem tuggor :)

Dag 5 har varit jätte jobbig..

Berodde på att jag jobbade kväll, jag blev så hungrig efter kl sju så jag trodde jag skulle ge upp!

Hoppas morgondagen går bättre, då får jag äta kyckling till middag, plus att jag jobbar med Helena! ;D


Nu har Madde åkt på akuten, ont i bröstet och svårt att andas. Kanske beror det på att hon har små bröst och rökt i kylan?? Hoppas det beror på de iaf så det inte är något allvarligt.


kom 2 minuter sent idag, men ingen skada skedd.. Britney jobbade gärna över, massa strul med kortbetalning när datorn slutat fungera..men de ordnades på kvällen.


plåster på såren blev en bra låt.. om det verkligen kunde vara så.

Jag borde sova så jag får vakna och dricka en kopp kaffe och en rostad macka.

Nu är det ju bara 8 dagar kvar.. tror jag? eller ja.


Godnatt mina hjärtan!


Ovido - Quiz & Flashcards