linda

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av linda - 30 januari 2010 21:38

idag blev mitt hår som nytt igen, känns så bra! :)

Emelie känner ju mitt hår sedan många år tillbaka så det är bara hon som får fixa! spelade mario kart och vann hela tiden, börjar snart bli tråkigt när man är bäst ;D


ikväll har jag varit hos mamma och pappa. hela familjen va där...utom madde!

Elvira badade för första gången :)

Nova & Saga tyckte att jag va så himla fin dag! och det var självklart dom också :)

Vi åkte på ICA och handlade massa godis, la lite tarot kort till malin så hon fick lite vägledning!


Jag känner mig lite trött nu, så underbart att vara ledig två dagar :)

Imorgon ska jag kliva upp och göra varm choklad till frukost.

Kanske jag ska spela lite och sedan sova


Tack för idag!



Ovido - Quiz & Flashcards