linda

Alla inlägg under juli 2009

Av linda - 29 juli 2009 22:30

Idag hade jag och Emelie planerat bilbingo, men så blev det inte. Hon bara packar och packar. Konstigt att hon ska flytta härifrån..

Jag har ju alltid haft henne nära sedan jag föddes.

Men det ska väl gå bra! Kommer kanske att hälsa på någon dag!!! :)

Emelie, jag hoppas du flyttar tillbaka en dag, Goliath och jag kommer sakna dig.


Idag har jag jobbat, var så otroligt trött!

Dagen avslutades med att Noak inte trodde att jag var 24, han trodde att jag var över 30 år.

Det beror nog på att jag röker.

Men det kändes för jävligt, hade väl varit bättre att bli kallad fetto!


Hela kvällen har jag varit på Bryggis, mamma och pappa har åkt på husvagnssemester. Malin, Jocke och Saga bor i huset.

Madde och Nova kom också och hälsade på. Massa bus och stök. Popcorn och annat gott :)

Imorgon ska jag kliva upp 05.20 känns hemskt.

Men efter de så är jag ledig i 10 dagar!


Av linda - 24 juli 2009 11:45

Ja, nu är stan full av människor, alla kommer hem.

Men jag håller mig helst i Långsele :P

Jag var fakiskt ledig på Hundens dag, så jag tog med mig Luna för att kolla in alla staffar i parken.

Jag och Luna träffade en så söt staffvalp, Milo. Sötaste jag sett på länge. Älskar verkligen dessa hundar!

Självklart var Luna stojjig och hoppig, men jag tyckte hon klarade sig bra!

Min Luna gick faktiskt fram till björnen och bet den i nosen, men rädd var hon nog ändå :)


Om en vecka har jag semester igen :)

Funderar på att bosätta mig i naturen med make & hundar, fiska och vila.

Ja vi får se.

När ska jag egentligen flytta norrut, skaffa renar och bli same?!


Mina odjur vill gå ut & jag måste göra mig klar för en helkväll på Shell.

Av linda - 14 juli 2009 10:13

Äntligen är det gjort och jag kommer aldrig göra om det!

Trodde inte jag skulle vara nervös, men när jag stod i kyran precis innan vi skulle gå in ville jag bara försvinna! Men det gick ju bra, vi svarade ja och sa precis som prästen sa.

Sjöng inte med på psalmerna, men blev gifta ändå!

Nu heter jag Linda Sundin, rätt konstigt va? :)

 Festen blev lyckad, alla var så fina :)

Vi fick bra saker i alla paket! Verkligen bättre än de man får när man fyller år! :)


Igår var min första arbetsdag, skrev under med mitt nya namn första gången. Slutade kl 12, åkte till bryggis och pratade med mamma och Nova. Åkte hem till Daniel och lagade mat, kollade serie. Sedan var det dags att åka på MIO men Lena & Jens. Tänk om Lena kunde vara lite mer shopping galen....

Var även i stallet med mamma och Nova, efter att ha sprungit efter Miranda var jag helt slut! somnade nog innan elva och sov till nio.

Trodde jag skulle jobba idag men jag hade kollat på fel vecka :)


Vad som händer idag har jag ingen aning om.

Av linda - 7 juli 2009 11:02

Semestern är snart slut, känns ganska jobbigt!

Har börjat vara vaken tills klockan är över tolv, och kliver aldrig upp före tio! Ett helvete enligt mig som annars somnar innan elva och vaknar innan nio.

Samtidigt som jag är ledsen över semesterns slut längtar jag till lördag då jag äntligen gifter mig, Linda Sundin. Haha låter riktigt löjligt! :)


På min semester har jag hunnit med att planera, sola, bada, busat, firat Saga på sin 2års dag. Imorgon är det dags för Nova.

Malin hade gjort en super god tårta!


Min Möhippa var i lördags, tror faktiskt aldrig jag druckit så mycket och hållt mig på städad! Jag måste nog börja kalla mig vuxen. Men oj så roligt jag hade! Visst kändes det konstigt att inte betala.. men aa de kan jag bli van vid!

Åt god mat, paddlade flotte, bowlade och förlorade. E vann, trodde inte hon va så bra!

Tack mina vänner för min möhippa!


Ja nu är det dags att hämta ring, ringa prästen och ordna det sista!


Ovido - Quiz & Flashcards