linda

Alla inlägg under oktober 2009

Av linda - 24 oktober 2009 08:55

Pjuu dålig på att blogga men de kanske inte händer så mycket i mitt liv :)

Bara massa löjligt kackel som folk spy ur sig som jag inte ens orkar tänka på.


Hemma från Rhodos och den vackra bruna färgen rann nog av i duschen efter mindre än 1 vecka!

Synd att jag hatar solarium, annars hade man kanske kunnat bevara färgen lite bättre.'

Saknar alla tidiga dagar man vaknade på Rhodos, satte sig på balkongen och rökte typ 10cigg innan Daniel vaknade.

Utomlands är livet! Man ska åka oftare, blir en till resa 2010!


Idag ska faktiskt jag och Daniel till Emelies city, ska hämta vinterdäck.

Sen ska jag köpa pepparkaksdeg och baka pepparkakor på bryggis med mina ungar, Saga och Nova. Wilma kan inte baka än... Men hon är lik mig! samma tjocka kinder och ja vi ser likadana ut!

Tänk att snart blir det 4 barn att hålla reda på, spännande.


Har börjat se en ny serie, The Vampire Diaries. Rätt lik Twilight, jag gillar den!

Måste kanske tapetsera ikväll också! Jag är ju helt enkelt bäst på de nu, så jag ska tapetsera hos mamma och pappa, dom kommer få så fint och det förtjänar dom :)

Madde har ju iallafall tagit deras tv-rum och förvandlat de till hennes sovrum! 


E när kommer du hem och ordnar mitt hår?!


Xoxo /L

       

Av linda - 4 oktober 2009 17:04

Får man skriva så?

Om du bara kunde försvinna kan jag ju skriva då...

Jag sitter här i värmen och har det helt underbart, men allt som hänt hemma kan man ju inte bara sluta tänka på.

Blir så arg så jag kokar.


Har varit molningt idag, hoppas på att solen är starkare imorgon så jag bränner mig.

Middag snart, kanske något gott som får mig på bra humör igen.

Daniels hemska cigarr luktar vidrigt, det får mig bara på sämre humör. Förstår inte hur han kan vilja röka något sånt.


Ja ni,håll ögonen och öronen öppna.

Kommer hem på torsdag och då ska jag försöka ordna allt.


Av linda - 2 oktober 2009 07:20

Hej!

Nu sitter jag på balkongen och väntar på att Daniel ska vakna så vi kan gå ner och äta frukost.

Vi har det verkligen jätte bra! 25grader och soligt.

Maten är också bra, all inclusive är det bästa!

Igår shoppade vi, man blir ju nästan lurade av euro, allt verkar vara så billigt.. och jag kan ju inte säga nej när någon försöker lura på mig saker.

Vi badade i havet igår, men bara ett tag.. vi blev tvungen att köpa badskor så idag ska vi bada längre :)

Nu måste jag väcka Daniel så vi inte blir så sen!

Åh va jag saknar min familj! :) Puss på er


Ovido - Quiz & Flashcards