linda

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av linda - 6 januari 2010 22:30

Denna kyla förstör för mig!
Jag kan inte röka som jag vill, jag kan inte promenera lika länge som jag borde.

Hundarna får kramp och vägrar gå..

30,5 minus är det hos mig nu.


Frukost: Kaffe sockerbit och en rostad macka utan smör eller pålägg

Lunch: 3dl naturell yoghurt, 1liter juice

Middag: 1 liten bägare keso, 1 ägg, 1 riven morot

2,5L vatten


Jag börjar vänja mig vid att vara hungrig på kvällen, men jag blir lika sugen på att fika innan jag ska sova.

Oboy och en macka, åh va gott!

Tacos eller makaronipudding skulle sitta fint till middag!

Men nu är Dag 4 klar! ;)


Talboken jag lyssnar på nu förstår jag inte, eller den är konstig!

Handlar om själar eller utomjordingar? haha jag vet verkligen inte.

Någon som går in i människor och ska ta information om något?

Ja vi får se om jag förstår bättre senar.


Kvällens låt blev HIM - Wicked Game

What a wicked game to play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you


Imorgon ska jag nog bara lyssna på Liz Phair.. känner verkligen för de.

Jobbar kväll imorgon, 14-21.15 kommer nog vara väldigt lugnt på kvällen i denna kyla, så har du lite att göra kom gärna förbi :)



Av linda - 6 januari 2010 10:54

Luna väcktr mig mycket tidigare än vad jag ville.

Fy va trött jag va, men det är bara att kliva upp och lägga sig i soffan så hon blir nöjd :P

Nästan 28 grader kallt ute, känns hemskt.

Jag hade planerat att åka till Jan Gullik med Luna så hon fick springa av sig, men det är nog för kallt..


Har kollat på Våra bästa år, blir så less på Belle, Shawn, Mimi och Philip! Bo och Hope är också jobbiga..

Näe om man ska börja med lunchen, ska dricka en liter juice.. har precis druckit en liter vatten så jag är inte törstig.


Denna kalla morgon lyssnar jag på Daze - Toy boy

I'm in love, you're driving me crazy,
Come on boy, don't say maybe.
It's up to you, listen to your heart,
I need you with me let's get together.

Ovido - Quiz & Flashcards