linda

Alla inlägg under november 2011

Av linda - 15 november 2011 22:12

jag saknar sommaren, öland och all lycka sommaren gav till mig.

Miio.

jag gråter inte längre, och jag blir så arg på mig själv för de.

vissa kvällar blir jag ledsen, men saknaden är fortfarande lika stor.


det var längesen jag skrev nu,

jag har hunnit med mycket roliga saker.

Emelie halloween fest, alltid lika bra!

Jag vill äta vårrullar med E snart igen, det är mina favoritmiddagar!

Kanin har flyttat till stallet och jag har därmed blivit stall-tjej.

jag har sett klart en ny serie.

Träffade min nyaste söta kusin Sebastian, han döptes i lördags. <3

Så dumt att man inte träffas oftare när man ändå bor så nära..


Jag har fått mindre timmar på jobbet nu, bara i fyra veckor och sedan hoppas

jag att dom kommer tillbaka. 20 timmar är mycket pengar.

Jag har anmält mig som arbetssökande på arbetsförmedlingen, men jag vill absolut inte ha ett annat jobb! jag ska stämpla upp till en heltid.

Det kan vara bra för mina ben att vila en extra dag i veckan :)

Nu måste jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon och när jag slutar är det kalas för Madde fyller år :)

Ovido - Quiz & Flashcards