linda

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av linda - 13 januari 2010 20:38

otäckt med han från stan som mördat och torterat fångar,men i krig är väl allt tillåtet. mörda eller bli mördad. men jävligt dumt att tortera människor..

jag tycker det känns hemskt eftersom den här karln va våran stammis..pratade nog med honom varje gång jag jobbade, skulle aldrig någonsin tro något sånt här om han!


Idag ringde en rolig kille mig, jag hann inte svara så jag ringde upp efter 10 min men då tryckte han upptaget?! psyk!

man ska aldrig lita på roliga killar!!


Näe om man ska ta och koka torsk så jag kan äta världens äckligaste lunch imorgon ;P

Tredje dagen jag simmar, bara det blir varmare så kan jag promenera massa.

Man måste ju ligga i för att se ut som 19 år igen....


Torsk, Dusch, Paradise, Talbok, Sova


  

Ovido - Quiz & Flashcards