linda

Alla inlägg under juni 2009

Av linda - 17 juni 2009 17:05

Nova & Saga

önskar ni kunde vara med på min möhippa men ni är för små för att festa.

dom är så små men tar nästan upp all plats i mitt hjärta.


Idag har vi funderat på vad vi ska ha för bröllopstårta, det är så svårt!

måste kolla upp lite senare.

Daniel spelar ett löjligt spel, han är ett monster som dödar människor.

Jag skulle egentligen vara barnvakt men det blev inte så, det blev ordnat annat.


Ska nog hälsa på Malin och Saga, undra om lilla Lule ska följa.

Men jag är så trött! Kanske stannar jag hemma istället?

Mitt liv skulle vara så enkelt om alla kunde bo i långsele!


Av linda - 12 juni 2009 10:21

I tisdags fyllde jag 24 år.

De va nog den bästa födelsedagen någonsin :)

Mina presenter

Daniel : 2 Talböcker (ÄNTLIGEN!) Blommor

Mamma & Pappa : Plattång, kokos bodybutter, körsbärs bodylotion, kokos schampo & balsam, silkes droppar, kokos tvål

Malin Jocke & Saga : Örhängen, linne, bolero

Lena & Jens : kuddar, ansiktsmask

Annicka : Naglar till bröllopet, blommor

Emelie: Ögonskugga till bröllopet (Jag har tjuvprovat den)

Olle: Blommor

Och det bästa av allt va att både Saga och Nova var där :)


Nu kollar jag på våra bästa år, väldigt spännande!

Vissa personer i stan är lika löjliga som dom i våra bästa år.

Tänk bara på mitt bröllop.. istället för att tycka det är roligt ska vissa bara ha en tävling.  "Vi är bäst, snyggast och vi ska ha väärldens största o bästa bröllop, lalalalalala"

Är ni nyfiken på vad något kostar, vart min klänning är köpt, osv? Ring mig. Bara massa skitsnack och fjant!


Dags att fika lite och åka till bryggis, ska busa med Nova medans hon är hemma :)




Ovido - Quiz & Flashcards