linda

Alla inlägg under december 2011

Av linda - 20 december 2011 23:22

jag har ont och jag är trött.

trött på det mesta tror jag.. känner ingen julkänsla och glädjen julen brukar tillföra.

kanske blir det bättre?

det blir en lite annorlunda avslutning på året än vad jag hade trott.

jag är glad att jag har min fina familj, mina djur och mina vänner.

ni är ljuset i allt mörker.


Av linda - 4 december 2011 12:20

det är mycket nu. som man inte kan eller vill skriva om.

jag hoppas allt blir bra för dom jag tycker om.

jag vill göra roliga saker, rita in något färgglatt på min kropp!


jag är inne i en seg period, kan inte somna på nätterna.. kanske dagarna är för mörka?

jag behöver sommarsol & ljusa dagar för att känna mig frisk.


helt ok kväll igår, men natten var kall & jag va ensam.

det finns gropar som får mig att snubbla  


Av linda - 1 december 2011 23:52

jag sov idag, drömde en fantastisk dröm, som egetligen var en mardröm.

men den va fin, som en prins på en vit häst ungefär.


de gick bra i stallet, mamma och nova åkte jag med.

kanin va sötnöt och miranda fick ny medicin.


undra om jag kommer kunna somna inatt eller om jag är vaken för länge.

tankar snurrar och jag hoppas allt blir bra.

Av linda - 1 december 2011 16:03

jag vill sitta på ett fjäll och titta på mina renar.

jag känner verkligen att jag skulle passa perfekt så, jag och djuren mot hela världen.

idag är jag trött, har haft en jobbig natt då jag vaknade 2.25 av ryggsmärtor.

sedan blev det ingen sömn förän halv fyra kanske?  

väckarklockan ringde 5.25 men jag klev upp 10min senare.

morgon startade bra, men glömde kjolen hemma!

ingen märkte det ändå.


simmade med E igår, blev även bastu med inpackning!

sedan stallet med Mamma, kanin mådde bra men hästen har utslag på benen.

jag testade healing och ska fortsätta med det ikväll.. ska bara läsa på lite mer först!


Miio saknar jag, har bytt ut hans gravljus till ett sånt med batterier.. så batterierna ska nog bytas.

de känns dumt, som om jag sviker honom..

jag längtar till Öland, jag önskar vi alla kunde stanna där för alltid!

om man bara kunde vrida tillbaka klockan, göra om och göra rätt.


en del människor gör mig så glada, jag tycker om att vara glad.

jag ska nog sova en stund, middagssömn är den bästa sömnen.

godnatt mina fina vänner, jag hoppas ni är lyckliga!

Ovido - Quiz & Flashcards