linda

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

studsmatta & lastbilar.

Av linda - 26 juni 2012 22:32

en gång förstörde en lastbil min rygg & vänster ben.

en annan gång förstörde en studsmatta mitt högra knä..

räknas jag som handikappad nu?


mamma & malin har tagit bra hand om mig.

jag kan gå riktigt bra nu med en krycka, lite vingligt utan.

skönt!

bara sol som fattas mig nu, och semester för E & S så vi kan hitta på något kul!


jag är ensam nu, jag trivs så bra ensam.

det är tyst, och om det blir för tyst kan jag lyssna på musik.


jag saknar verkligen mitt jobb på shell, drömmer ganska ofta att chefen ringer och vill att jag ska börja jobba igen..blir lika glad varje gång!


nu ska jag gå ut med tjejerna, ja jag har ju bara luna och aika kvar..goliath bor i piteå.

kvällscigg o kvällskiss!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 november 2012 23:02

jag tankade bilen, och träffade en fantastisk kärlekskille. jag tror verkligen på ödet <3   jag älskar livet, och det hade varit perfekt om jag hade ett jobb ! ...

Av linda - 17 april 2012 11:53

efter en vecka som husägare på bryggis har jag nu flyttat hem. skönt att komma hem till djuren, till mina saker. men det var underbart att vakna på bryggis..   min hjärna är kaos, för mycket tankar. jag är less, men ändå så glad. jag är g...

Av linda - 1 mars 2012 09:49

vår fantastiska sol har börjat värma upp jorden igen! snön smälter, det rasar från tak, vatten rinner och jackan kan vara öppen. lycka.   jag har varit ensam i några dagar nu, jag gillar när det är tyst. jag blir lugn, jag diskar, städar, t...

Av linda - 20 februari 2012 12:29

för en vecka sedan fick jag veta att jag blev uppsagd. idag är jag arbetslös. det var tungt att gå hem från jobbet i lördags, sista dagen. ja trivdes på shell, jag trivdes med dom jag jobbade med och självklart med kunderna. strök handen över...

Av linda - 7 februari 2012 10:21

Idag lyser solen in på mig genom fönstret. jag ska måla mina tånaglar och sedan dansa i solens ljus.   jag vill åka på semester, gärna till fjällvärlden och vandra. men helst till ett varmare land !   jag är nervös, orolig, ja alla möjlig...

Ovido - Quiz & Flashcards