linda

Alla inlägg under november 2010

Av linda - 23 november 2010 21:37

jobb med Brittis idag, lika roligt som vanligt.

har pratat med Olle om att få ta ut semester 2 veckor innan jul, då Luna ska få sina valpar.
Hoppas någon ställer upp och kan jobba så jag får ligga i soffan och lata mig ;)

känner mig friskare nu efter jag simmat, så härligt att röra på sig och basta efteråt.

Malin tyckte inte om bastun, klagade på värmen och jag tror inte hon gillade de nakna tanterna! :S

imorgon är jag ledig, men kl 9 är vi tillbaka på badhuset och simmar vidare.

dags att lyssna på talbok och somna.

ska drömma underbara drömmar och vakna tidigt :)

xoxo

Av linda - 22 november 2010 21:30

gott vin och trevligt sällskap.

natten slutade hos E, var vaken tills det blev morgon.

jag frös och var less på musiken, hade helt fel cigg men allt va roligt.

jag är trött, jag har ont i kroppen, jag fryser.

imorgon ska jag simma och basta efter, de ska bli skönt!


jag har färgat håret, bort med det underbara röda och på med det lila.

spännande med något nytt, nytt är bra!

jag måste sova, jobb imorgon.


undra om vattnet blir lila när jag ska simma?


XOXO

 

Av linda - 18 november 2010 22:24

jag känner mig så trött och less.

det känns inte roligt längre, att inget veta.

idag på jobbet ville jag bara åka hem, ville skrika och gråta!

tur jag hade Helena, vi klarar allt tillsammans :)


kl 14 åkte jag till bryggis, jag och Nova gjorde upp eld i kaminen och myste ett tag innan jag åkte på ica.

handlade till middagen och annat bra att ha, men glömde tandkräm!

pratade med samanthika, hon ska köpa kattunge.. längtar tills jag får träffa den :D

efter middagen la jag mig i soffan och myste med mina kära här hemma :)

nu ska jag lägga handen på Lunas mage och hoppas att jag känner en valp sparka! <3

xoxo

Av linda - 10 november 2010 20:58

de va en jätte rolig kväll, träffade alla jag ville träffa och jag var så lycklig över att alla vänner från sthlm va hemma :)

maya hade jag inte sett på 5 år, jag har verkligen saknat henne.

jag har inga bilder, förstår inte varför jag inte tog med kamera!

Synd att lägenheten var de äckligaste jag sett när efterfesten började.

Emelie somnade och jag tog en taxi hem.

Hoppas vi gör om det nästa år!


Just nu längtar jag efter en kopp te och en filt i soffan.

Helgen blir lugn, jobb och kanske lite pyssel.

Om man inte borstar tungan kan det börja växa hår på den..äckligt!

Jag har börjat kolla mycket på tv, det stör mig.

Idol, Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Robinson, Hollywood fruar

Jag har bakat pepparkakor, xoxo

Av linda - 2 november 2010 16:49

såg nyaste avsnittet av Gossip girl idag, jag grät nästan av lycka de sista 30sek.

jag har längtat och väntat på det som hände!


idag har det varit julstämning på bryggis, vi bakade pepparkakor och lyssnade på fin julmusik.. så mysigt :)

Pappa kom hem med Mammas nya bil, den är jätte fin.. såklart :D


Har sovit lite oroligt i natt, drömmarna försöker göra mig sjuk.

det borde finnas en medicin mot drömmar.

Längtar till helgen, maskerad med fina, underbara människor.

Vi ska dansa hela natten och vara lyckliga!

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards