linda

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av linda - 11 januari 2010 22:30

Allting kan gå itu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar...

 

Jobbade till tolv med Brittis, vi hade som vanligt en bra dag på shell!

Åkte hem och åt lunch och la kött i marinad..

sedan tillbaka till stan, simmade med Malin! riktigt roligt, underbart att basta :D

Åkte hem igen, lagade middag och åt..

SENARE:

satt i fåtöljen med filtar och datorn, skulle skynda mig ut och röka.. trasslade in mig på något konstigt sätt så min dator ramlade i golvet!
Ja, nu är den trasig och död.. jag blev helt förstörd.


Ska ringa If imorgon och se om dom vill köpa en ny dator till mig.. jag ska köpa en ny imorgon för mina resepengar.känns dumt men jag behöver en dator.

Om If går med på att betala får dom ge mig pengar i efterhand.


Ska simma mer imorgon när Jocke kommer hem från jobbet.


Åh va jag kommer sakna min älskade lilldator, men det blir självklart en ny liten fin dator!Men det blir ingen resa för min del! :(

Fuck off

  


Ovido - Quiz & Flashcards