linda

Alla inlägg under januari 2011

Av linda - 26 januari 2011 22:27

jag tog hål i näsan igår, de va härligt!

imorgon ska jag fräscha till mitt hår, de känns bra.

måste boka tid för att få något ritat med nålar på min kropp, underbart!


jobbade med anna idag, dagen gick bra.. fort.

mycket med bilar nu, älskar stressen samtgidigt som jag bli helt slut.jag somnar varje dag kl 18, för att sedan vakna en timme senare pigg.


en vecka kvar med valparna, hur ska det gå?

tur att det bara är en som flyttar direkt.

jag blir ledsen utan dom!

Ailo kissade ute igår, han är så duktig :)


sova ska jag försöka göra nu.

XOXO

Av linda - 18 januari 2011 21:53

Gott nytt år mina vänner, bättre sent än aldrig!

Det nya året firades med ett sväningt gäng i Blåsjön.

Vi hade kul, drack massor av vin och åt god mat.


       


Valparna växer så det knakar, på torsdag är de redan 6 veckor!

Jag älskar dom mest av allt, dom är såå mysiga!

         


Jag jobbar som vanligt, känns jobbigt när allt är struligt. man vet ingenting.

Jag saknar Helena. Anna har iaf kommit tillbaka till Sverige, tur de.

Samanthika har åkt till Thai. härligt!


Jag har världens finaste och bästa familj. Jag älskar er alla :)

Jag dricker te, sugen på vinet som ligger i bilen.. men jag väntar till en annan dag!

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards