linda

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av linda - 3 januari 2010 21:00

Kollade ner över stan från Hallsta, rökte en cigg med E.. hade varit lite trevligare om det inte blåste så kallt! ;P

Blev ingen promenad, men det är bestämt med E imorgon.. hoppas det är varmare!


Åkte in till Bryggis en sväng innan jag åkte hem och busade med Nova :)

Nu ligger jag och Luna i sängen, tittar på Uptown girls men ska strax pausa och spela lite Backgammon :P

Ska försöka somna i tid så jag orkar kliva upp 05.15 imorgon!


Söndagen har fungerat utan Bingolotto, men jag känner mig trött och hungrig.

Första dagen är klar, de känns bra!




Av linda - 3 januari 2010 09:15

DAG 1


Vaknade tidigt med Luna, morgonmys och film :)

Det är inge Bingolotto ikväll, så jag funderar på en lång promenad.. vet inte om jag kanske ska gå i stan istället för långsele :)

Nu ska jag duscha & kanske klippa mig lite.

Skriver nog mer senare!


Imorgon börjar en ny vecka.

Må 6.30-14

Ti 6.30-14

On L

To 14-21.15

Fr 14-21.15

Lö 7.30-14

Sö 8.30-14

Av linda - 3 januari 2010 00:00

Har precis sett klart Uptown girls.. finns verkligen ingen film som får mig att bli så lycklig!

Redan i början bli jag glad, när hennes "kille" spelar gitarr och sjunger för henne..

Jag kommer sova gott i natt!


Dagen som varit är väl inget att skryta med, eller jag har varit ledig :)

Va på stan en sväng och köpte hundmat & kattmat, en ny talbok.. den jag har är ju snart slut och det är nog bara kriget kvar, Edward & Bellas familj har samlat ihop 17 andra vampyrer som ska hjälpa dom. Men det är bara Bella som är en sköld och inga krafter biter ju på henne, så hon får väl slåss mot alla!

Ja då vet ni de.


Nu startar jag mitt nyårslöfte, hoppas verkligen jag klarar det! Just nu känns det som jag skulle klara vad som helst, men man vet aldrig hur det ser ut om en dag eller en vecka :P


Om du känner att du vill ge mig en present så snälla fixa Uptown girls på DVD till mig! Snälla!

Funderar på att börja simma, de verkar ju både roligt och bra! Imorgon kan jag ju tyvärr inte.


Kanske jag ska försöka sova?
Ska lyssna på talbok och om jag lyssnar klart inatt så skriver jag självklart hur hela historien slutar imorgon!


Vill se New Moon på bio, men ja vi får se, har redan sett den på datorn.. men kanske, om jag blir bjuden!

Godnatt, sov gott.

xoxo





Ovido - Quiz & Flashcards