linda

Alla inlägg under september 2009

Av linda - 26 september 2009 08:08

vaknade halv sju, har kräkts hela morgonen.

denna jävla vecka är mitt helvete varje månad!


idag ska jag och daniel på shoppingrunda inför semestern, på onsdag åker vi.

känns helt underbart, längtar så mycket efter värmen!


jag måste vila nu så jag mår bättre tills daniel vaknar :)


Bingolotto ikväll på bryggis.

Av linda - 18 september 2009 10:09

Det känns som att förkylningen blivit bättre idag.

Har hosta mest på nätterna och är lite snuvig, annars fungerar jag som vanligt!

Vaknade tio i sju, har sett filmer och varit tokig på Bicaya.

Det är inte nog med att hon kissar sönder vårat hem, hon har börjat löpa också!(#/%#

Hennes röst är hemsk, hon låter som en galen tupp som skriker dygnets alla timmar.


Idag börjar jag 14 och slutar 21.15, sen är det jobb hela helgen.

Har fortfarande inte tapetserat klart hemma, måste ta mig i kragen och fixa det!

Snart är det dags för oss att flyga till varmare länder, de känns bra.

Men att lämna min älskade Luna, de kommer ge mig ett hål i hjärtat.

Kommer sakna alla mina djur, och självklart barna! Saga ska kanske följa,

har bara inte pratat med hennes föräldrar om de.

Ovido - Quiz & Flashcards