linda

Alla inlägg den 30 december 2009

Av linda - 30 december 2009 22:15

Ibland önskar jag att Luna kunde bli 8 veckor igen, så liten söt och mysig! Hon följde med mig överallt! Nu är hon stor, söt och mysig.. mycket hoppig och stojjig! ;P

När hon va liten va hon såå lugn! haha

Jag älskar henne mest av allt.


Ingen vinst på bingolotto som förväntat, blev lika besviken som vanligt!

Hade köpt "duttpennor" och jag kände verkligen att 3 miljoner skulle sitta fint!

Men Lotta förstör allt.


Nu ligger jag i sängen och lyssnar på talbok, Luna är less eftersom Goliath också ville sova med oss.


Har fortfarande inte helt bestämt klänning inför morgondagen, men det blir inte den som mer liknar underkläder..

Imorgon ska jag vara naturlig, jag ska nog inte ens platta håret.


Nu är det snart krig mellan edwards familj och volturi vampyrerna. Bella lär ju spöa alla.

Nu ska jag försöka sova, Godnatt!
Vi kanske ses imorgon?


  




Av linda - 30 december 2009 19:51

efter jag slutat jobba åkte jag till stan, hämtade ett spel och åkte vidare till kläddax!

Köpte svarta fina rökvantar, dyra va dom också! 299kr

Köpte även leggings, strumpor och en grå kofta.. och lite annat jag inte kommer ihåg.

Åkte till Malin och rökte en cigg innan jag ålte hem.

Färgade mitt hår så nu är det svart igen!


Nu sitter jag på Bryggis i soffan med fötterna på bordet och väntar på att ettans bingo ska börja..

men det värsta är att jag HATAR miljonbingo.. det är totalt värdelöst och man kan verkligen inte vinna något stort!


Har precis målat klart mina naglar, dom blev svarta idag.

Jag skriver mer senare så ni får veta om jag vann ;D



Ovido - Quiz & Flashcards