linda

Alla inlägg den 21 december 2009

Av linda - 21 december 2009 23:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda - 21 december 2009 19:50

Idag har jag jobbat och jag var så trött! jag trodde jag skulle somna.

Gjorde klart mackorna innan 9 så jag hade så lite att göra.. sopade av 100kg snö från bilarna och bytte lås till en dörr.

Men efter kl 11 gick tiden fort och jag fick sluta 10 minuter tidigare :)

När jag slutade handlade jag, lagade middag, städade sovrummet och nu är jag på bryggis hos mamma och pappa.

Skulle egentligen tapetsera men som vanligt blev det inte så!!
Pappa tyckte att det var för mörkt :P


Har haft problem med bilen idag, tanlocket hade fryst fast så jag har helt tom tank!

Men nu ordnade pappa det så jag ska tanka innan jag åker hem.

Kl 14.40 ska jag besikta bilen, hoppas allt går bra..

Känner mig väldigt trött, ska åka hem snart.

Imorgon är det jobb igen, sen blir det jul för hela slanten!


En "jobbet bild" Shell, shell, shell är min vän shell är en riktig kompis!

  


Ovido - Quiz & Flashcards