linda

Alla inlägg den 1 december 2009

Av linda - 1 december 2009 21:51

När jag och Daniel va ute med hundarna för kvällen trodde jag att jag skulle frysa handen av mig, jag använder ju bara vante på vänster hand eftersom jag röker hela tiden..

-10 grader! fy fan säger jag bara!

Luna ville att jag skulle bära henne, Goliath fick typ kramp och kunde nästan inte gå. Vi gick inte ens långt, kanske 15 minuters promenad.


Imorgon är det jobb med Helena, jag måste komma ihåg att starta upp hyrbilar som ska ut så dom är varma tills kunderna ska hämta dom.

Jag har varit och shoppat på MIO idag, de blev lite plock och en lampa.

När jag kom hem åt vi pizza, såg House och Heroes.

Daniel har masserat min rygg så nu känner jag mig nöjd med dagen :)

Vilken tur jag har som fått en sådan underbar man ;P

Imorgon efter jobb ska jag göra stan, ska köpa ny färg till läpparna och kanske något roligt på Bodens.

Sova sova sova? Eller jag måste ju först lyssna på talbok, ska ju snart kliva upp!


Godnatt! xoxo

Av linda - 1 december 2009 11:14

Hade en riktigt bra dag med Emelie och hennes grupp i Övik igår.

Började dagen med att prova klänningar och skor, sedan färgade Emelie min utväxt svart. Sandra toppade och klippte till, fick även en snelugg.

Blev massa lockar och skruvar, trassligt och grått löshår.

svartare sminkad än någonsin och världens svartaste ögonbryn!

Det va ganska jobbigt att sitta still hela tiden, men jobbigast var att vänta på fotografen!

Jag tyckte det var svårt att stå framför kameran, helst efter den andra modellen som va såå duktig och fin!

undrar verkligen hur bilderna blev, hoppas någon blev bra :P


Jocke va jätte snäll och hämtade mig, det snöade ju hemskt mycket!

När jag kom hem hade jag huvudvärk och mådde pyton, jag la mig direkt i sängen och somnade bums!

Idag är jag ledig och de va härligt att vakna upp utvilad bredvid Daniel.

Jag tog med mig båda hundarna när jag klev upp och dom är så jobbiga!!

Har hittat en resa nu igen, BALI! helt underbart! Jag ska snart berätta för Daniel att vi ska åka dit i april :)

Två bilder från igår jag tog lite snabbt innan jag va klar :P


    





Ovido - Quiz & Flashcards