linda

Alla inlägg den 16 december 2009

Av linda - 16 december 2009 23:08

mitt humör har blivit lite bättre, men det kan bli jävligt illa om jag inte får sova inatt!

lyssnar på talbok nu, ganska spännande.. bella och hunden kysser varandra och bella säger att hon älskar honom?! sjukt..


funderar fortfarande om jag ska shoppa imorgon, de skulle nog passa perfekt.

men jag vet inte vad jag vill ha?

önskar jag bodde i ett hus mitt i skogen vid en sjö! åh va underbart.

då hade jag kunnat slappna av och jag hade nog inte behövt shoppa :)

är inte klar med julklapparna heller..


hm, ska nog träna lite samiska nu..om jag orkar! jag ligger efter några kapitel.

tänk om jag hade haft några renar!


Av linda - 16 december 2009 21:30

ja vad ska jag skriva?

har sovit 3½timme inatt, dålig start på dagen bara de!

och det blev inte bättre när jag kom på att innan jag somnade så bytte jag lösenord på msn! och vad jag bytte till vet jag inte.. smart som jag är har jag ingen hemlig fråga eller alternativ epostadress.

har försökt ordna detta problem men ingen kan hjälpa mig.


det gick bra att jobba även fast jag var trött, antagligen för att helena förgyllde min dag! :)

efter jobbet va jag på stan och köpte talbok och kollade runt på expert.

sedan åkte jag till lena och fikade och pratade :)


hur är det annars då?

lika jävligt som igår, kanske håller jag på att bli sjuk?

känner mig så slut, ligger bara i sängen och väntar på att jag ska komma ihåg lösenordet!

har mailat live support och fått svara på 16 kluriga frågor. men jag har fortfarande inte fått något återställningsmail!

jag tvättade bort sminket när jag kom hem, så jag ser hemsk ut.

sjuk och läskig är jag nu, eller bara trött.

inte ens en cigg gör mig lycklig. vill bara vara ifred och tycka synd om mig själv!

funderar på att shoppa om jag orkar när jag slutar imorgon, det anske gör mig lycklig igen!


bilden jag bjuder på idag verkar jag vara sjuk på, iaf osminkad och tuffsig.

Ser tyvärr mycket värre ut nu.. illa.


Av linda - 16 december 2009 00:15

nu spelar jag backgammon på internet.

jag ska kliva upp om 5 timmar, men jag kan verkligen inte sova!

lyssnar på talbok och myser med luna, hon har sovit ett tag nu.

förstår inte vad som stör min sömn?

någonting måste ha ändrats i mitt liv eftersom jag inte får någon ro!

hu, helena kommer få det jobbigt imorgon om jag inte får sova något.

när jag slutat ska jag till lena och fika! :)


önskar jag kunde röka i sängen, det lugnar ner min hjärna lite.. men jag vägrar vara så skabbig och jag orkar inte gå ut!

ja nu var jag en tråkig och deprimerande människa, jag blir nog normal imorgon!

fuck off

Ovido - Quiz & Flashcards