linda

Alla inlägg den 25 december 2009

Av linda - 25 december 2009 22:23

jag tror jag kan somna snart, känns faktiskt bra!

men det känns även tomt att somna utan att ha spelat backgammon och drömt mig bort :)

kommer bli en hård jobb-dag imorgon! har hört att det varit fullt upp på shellan medans jag varit borta ;P


undra vilken tid stan stänger imorgon? jag måste på apoteket och köpa medicin så jag inte blir sjuk.

jag känner mig kall och slut, så jag blir väl sjuk snart..konstigt vore det annars.

härligt med sovmorgon iaf, 07.25

börjar inte förän halv 9 :)

nu ska jag lyssna på "så länge vi båda andas" .. tror den heter så?

godnatt mina hjärtan, xoxo

Av linda - 25 december 2009 12:45

vaknade tidigt och gick ut i snön med hundarna, de har ju snöat hur mycket som helst! Skottade bort snön, sedan gick jag in och fixade frukost.

Har även gjort glass i min glassmaskin :)

Snart ska jag diska och städa undan alla klappar, men jag ska först se klart Bröderna Lejonhjärta.. en så bra film även om Katla är det löjligaste jag sett och Jonathan som inte vill döda någon av Tengels soldater.

Det verkar blåsa mycket ute, säkert kalla hemska vindar.


Senare ska jag till min stora tjocka gravida syster Lena som fyller 27 år. Hon ska få en gris, alltså genom svenska kyrkan så en familj i kambodja får en gris. Lena får bara ett litet kort på en gris.


Ska till shell också och hämta nycklar tills imorgon, är ledig tisdag nästa gång :)






Ovido - Quiz & Flashcards