linda

Alla inlägg den 17 december 2009

Av linda - 17 december 2009 20:38

ja nu läste jag att det är en man i långsele som våldtagit en kvinna, fy va sjukt!

hoppas den där mannen får ett hemskt straff! hu va arg jag blir.

trodde inget sådant kunde hända i lilla långsele..

http://allehanda.se/start/solleftea/1.1658112


inatt sov jag 3½ timme igen, va såå trött när jag vaknad.

mina ögon va röda och jag ville bara gråta! men man måste ju jobba :)

jag och helena härjade och fick tiden att gå :)

imorgon är det kvällspass, så jag får äntligen sova ut! ska iaf försöka kliva upp 8.

lagade middag när jag kom hem.. klyftpotatis & morötter i ugnen, kycklingfileé och tzatziki. gott!

sedan spelade jag, det är så himla svårt med styrningen.. men jag kan ju döda alla onda iaf ;D

har gjort snickerskakor också, dom blev som vanligt helt perfekt goda :)

va även på stan när jag slutade, köpte piller på hälsokost som ska göra att jag somnar lättare.

näe, om man ska ta och fortsätta spela medans jag har chansen :)



Ovido - Quiz & Flashcards