linda

Alla inlägg den 20 december 2009

Av linda - 20 december 2009 23:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda - 20 december 2009 23:15

Idag har jag köpt de sista julklapparna, de känns så bra!

Köpte även en skiva, absolut 80´s tror jag de va?

Gamla låtar jag haft så roligt till! :D

Inne på widengrens hörde jag att Sebastian blev bjuden på dejt, och 1 minut senare va jag också de!
Daniel som ville se gå på bio, Avatar.

Den va bra, väldigt blå och bra. Den borde ni verkligen se!

felet va att jag inte hann röka innan filmen så jag va lite hispig.


Jag missade Bingolotto, men jag vann ändå inget.. Madde spelade åt mig.

Jag skulle också vilja vara blå. Eller kanske en vampyr.. dom är ju iaf ung för alltid.


Just nu känner jag mig trött och jag fungerar verkligen inte som jag ska.

Jag ska inte på stan något mer, är less på de nu. Har varit där så mycket på sista tiden.

Imorgon ska jag verkligen tapetsera klart.

Måste sova snart.

  

Av linda - 20 december 2009 08:08

jag somnade med datorn innan kl ett och vaknade kl 7, gick in till tvrummet och tände fjärde ljuset och massa värmeljus.

helt underbart! kanske somnar jag tidigare ikväll? :)

jag börjar alltså bli frisk men jag känner mig så förvirrad!


jag fick en present av mamma och pappa igår bara för att jag är en så snäll människa ;D


jag skulle behöva massa halsband.. ska på stan och kolla efter något som passar mig & min jul klänning!

min nyårs klänning kommer nog imorgon, underbart!


nu ska jag duscha och göra mig klar för ännu en dag på stan!

Ovido - Quiz & Flashcards