linda

Alla inlägg den 24 december 2009

Av linda - 24 december 2009 22:00

Vilken underbar dag! Längtar redan tills julafton 2010 den ska bli ännu bättre :)

Älskar julen, julmat och julklappar.

Började dagen med att städa, diska och baka. Åkte på widengrens och köpte filmer, sedan på ICA och köpte lite mat.

Fixade kålrotslåda och bättrade på utseendet innan vi åkte till Annicka & Erica.

Kl 16 va vi på bryggis, där är det livat och galet som vanligt :)
Jag älskar min underbara familj :D

Vi åt julmat, efterrätt, kakor och annat gott.

Halv sju kom tomten, Saga och Nova va lite blyga.. men Saga kramade tomten och dom fick massa julklappar :)


Jag fick:
Coconut Body butter, silkesdroppar, glassmaskin, lattevisp, Braun Multiquick Artiste/Professional, ljuslyktor, lila benvärmare, glas, bonsai träd, skål och säkert något mer som jag glömt :)

jag är så nöjd med den här julafton, bästa på länge!


ska snart smörja in mina ben med coconut body butter, luktar så gott ;D

Godnatt, Xoxo


  

Ovido - Quiz & Flashcards