linda

Alla inlägg den 18 december 2009

Av linda - 18 december 2009 23:13

ikväll ska jag försöka att somna innan ett.. men jag vet inte om jag verkligen vill de?

ligger iaf redan i sängen, huvudet på kudden och datorn bredvid mig.


jobbet är avslutat för denna vecka, de känns bra! :)

ska bara köra två bilar från volvo till shell imorgon, men de är ju inte jobbigt.

de gick bra att jobba, lite långsamt bara.


köpte nya spelet idag, ska spela imorgon :)

men det bästa av allt idag, jag fick min sax & kniv! jag är så lycklig! ;D

imorgon blir det en sväng till stan, måste bli klar med dessa julklappar!

E, jag kommer till ditt jobb också och kanske köper något som är bra för mig :)


funderar på att läsa hella hell snart! det var ju ungefär ett år sedan sist.

Hur vidrigt allt hon än gjorde var så kan jag inte få nog av denna dam.


Näe, ska fortsätta spela backgammon. ni borde prova! Man blir besatt ;)


  



Av linda - 18 december 2009 10:44

mina somna-in-piller va ganska bra,  men eftersom talboken va så intressant va jag vaken till 2 !

man blev liksom lugn och kunde slappna av lättare.

ikväll jobbar jag, 14-21.15

har du lite att göra efter åtta så kom och håll mig sällskap!

vill hinna lite saker innan jag börjar, helst spela klart spelet.. ska nog köpa ett nytt idag! :)

om jag hinner... jag blir ju så stressad när jag jobbar kvällar.


i helgen är jag ledig, ska tapetsera klart hos mamma och pappa :)

lördag ska jag försöka köpa klart julklappar :P


26 grader kallt, jag ska föna håret och gå ut med hundarna..

de känns verkligen hemskt att man måste gå ut i kylan, hundarna tycker inte heller om det.

Ska bädda ner Luna & äta frukost innan jag kan vakna till liv :)


  


Ovido - Quiz & Flashcards