linda

Alla inlägg den 24 april 2010

Av linda - 24 april 2010 22:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda - 24 april 2010 21:58

Vaknade klockan 7, strålande sol och jag kände mig lycklig.

Shopping i sundsvall väntade mig! :D

Klockan tjugo i nio promenerade jag runt byn och väntade på att stadsborna skulle hämta mig!

Mitt shoppingberoende höll sig på en ganska normal nivå, blev 2555kr fattigare enligt mina kvitton.. men jag är många saker rikare! :D

Jag är väldigt nöjd med alla saker! Kommer sova så gott.

Tack för idag Samanthika, Maria och Sebastian.


Fick grillad mat när jag kom hem, så himla gott!

Gav mamma en tvål och busade massa med ungarna innan Saga åkte hem.

Jag och Nova körde lite bil, blåste spåbubblor och jag lärde mig ett nytt trick! Jag ska visa er alla det sedan, ni kommer gilla det lika mycket som jag :)


Frågan är om jag somna till Saber Rider eller musik ikväll?

talboken kommer jag inte alls in i, jätte jobbigt.

När jag vaknar imorgon ska jag se Änglarnas stad, hoppas den är lika bra som jag fått höra! ;D


Jag & Nova..med hennes nyklippta lugg ;P

   

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards