linda

Alla inlägg den 2 april 2010

Av linda - 2 april 2010 10:45

somnade sent igår, efter 1 tror jag!

kollade på några avsnitt av saber rider, det börjar bli riktigt spännande nu! :)

men jag sov oroligt, drömde en dröm jag inte drömt på flera månader, en dröm jag drömt sedan jag var liten.

antagligen eftersom jag nyligen pratade om drakar och demoner!

drömmen handlar om att jag är i långsele skola, det finns massa hissar och jag blir jagad av venger.

drömmen är så hemsk! men jag kan skratta åt den just nu, hur kan jag vara så rädd för en tecknad gubbe?!


har lagt tarot nu på morgonen, därför inlägget undet är lösenordsskyddat.

vill ju inte att alla ni ska läsa min vägledning ;P


Har sett UP idag, åh va bra film! <3

Måste gå ut med hundarna igen, hoppa in i duschen, sminka mig och slänga på mig lite jobb-kläder.

idag SKA jag sola när jag slutat, kl 19.15 :D

xoxo


 

Av linda - 2 april 2010 10:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards