linda

Alla inlägg den 18 april 2010

Av linda - 18 april 2010 22:48

Klockan är mycket och jag borde verkligen sova.

Godnatt är allt jag kan skriva nu..


Har tagit på min nya pyjamas och den är mysig!

Köpte även ett vitt nattlinne och det är gulligt, ska ha det en annan dag.


Vann inget på bingolotto, men självklart vann Pappa.. en ny lott :D


Jag ska försöka somna, min hjärna behöver det.


   

Av linda - 18 april 2010 07:53

God morgon mina vänner!
Jag är klar så tidigt idag, ska snart gå ut och ta en cigg och sedan åka till shell.


Har drömt drömmar hela natten som gör mig så förvirrad!

Önskedrömmar kanske?


Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik, ingen jag känner är vaken så jag kan inte ringa någon.


Låten som tagit över mitt hjärta är Iris,

And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now


Av linda - 18 april 2010 00:15

Underbara och fina människor är det bästa man kan ha omkring sig.


Dagen började lite annorlunda, hittade en sovande kille ute vid vägen.. han hade varit för full och somnat! Hjälpte honom en bit och sedan åkte jag vidare mot stan och mitt jobb!

De gick bra att jobba, även om tiden kändes långsam :)

Fick fram glassmaskinen så snart ska vi väl starta den!


Efter jobbet va jag på stan, kollade på E och hennes underbara långa röda hår, nu har hon en lång man! <3


Sprang in lite fort till Malin och hennes familj, busade med Saga och gav henne en en liten älva och godis. Kändes så dumt att inte stanna länge, hon blir ju så ledsen när jag lämnar henne :D


Tvättade mitt hår med mitt nya schampo och balsam, Sebastian Hydre.. det är de bästa som hänt mitt hår!

Åkte och hälsade på min pappa en sväng innan jag åkte vidare igen.. till stan.

Shell & Helena fick ta upp en liten tid av min lediga kväll, och resten av tiden var jag hos Samanthika & Patrik. Hemma-fest och helt galet, så himla roligt! :)

Jag var nykter och jag lärde mig nästan att spela gitarr och bas på rock band!

Nästa gång ska jag vara ledig dagen efter och jag ska inte dricka drinkar Maria blandar! :)
Tack för en rolig kväll <3


Imorgon är det bingolotto och en kväll med min älskade familj!
Godnatt, xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards