linda

Alla inlägg den 21 april 2010

Av linda - 21 april 2010 22:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda - 21 april 2010 21:15

en stor lycka i min dag är att jag hittade ett nytt avsnitt av de efterlängtade hemmafruarna!


jobbet gick bra idag. kan ju inte bli annat med Helena!

fullt upp hela dagen :)


hemma var allt som vanligt, jag tvättade håret och åkte tillbaka till stan.

köpte presenter till pappa, lite nyttiga saker, en ny skiva och hängde bara till E slutade. Vi åkte till östamansvägen, E hade blivit utelåst så vi väntade ett tag hos Malin och hennes familj.


jag va vaken nästan tills klockan va ett inatt, va så trött när jag skulle vakna så för första gången i mitt liv testade jag att trycka på snooze! fy en så dålig grej! jätte stressad och jätte trött vaknade jag varannan minut.. hann nästan inte ens röka.



jag längtar till helgen, vill göra roliga saker och vara ledig!

Ikväll ska jag somna tidigt.

Godnatt mitt hjärta <3

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards