linda

Alla inlägg den 22 april 2010

Av linda - 22 april 2010 21:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda - 22 april 2010 20:48

jag älskar presenter.

idag fick jag en, och jag gav bort en.

färgade mitt hår svart, de blev så underbart! :)

Emelie är så duktig, önskar jag kunde gå dit och fixa håret varje dag.

har slagit in paket till pappa, han fyller år imorgon.. hade köpt fint papper och lite annat fint till inslagningen :D

Såg ett fint hjärta jag gärna skulle vilja ha, hittade inget annat.


Jobbade med Helena,nu dröjer det en vecka tills vi jobbar tillsammans :(

Vi som har så roligt!

Hoppas jag lyckas ordna så jag kan åka till Öland, men utan mackor kan inte Shell fungera på midsommar. Jag ska fråga Brittis imorgon.


nu ska jag se film, promenad, cigg och sömn.

xoxo



Ovido - Quiz & Flashcards