linda

Alla inlägg den 15 april 2010

Av linda - 15 april 2010 23:21

kvällen blev ganska läskig på shell.

knarkare och alkisar är verkligen hemska!


Han kom in och köpte T-röd, cola och en macka. han hade precis blivit släppt av polisen.

Satte sig vid ett bord och började dricka T-röd!!

han va trevlig till en början men det spårade verkligen ur, t-röd och cola är ingen bra blandning..

Tur jag hade några snälla kunder som ringde polisen och stannade kvar tills dom hämtat honom!!


Efter jobbet åkte jag till Samathika, Patrik och Sebastian, skulle hämta spel.

Dom fick höra min tjatiga hemska historia om den äckliga gubben!

Såg lite på tv, lyxfällan med världens mest korkade människor.

En cigg och sen packade jag in Sebastian i bilen, skjutsade hem honom och åkte vidare till Långsele.

Nu är jag trött, Luna väntar på att få lyssna på talbok och somna.


Godnatt mina hjärtan <3

xoxo

 

Av linda - 15 april 2010 18:54

Vaknade ganska sent idag, kl 9 är sent för att vara jag!

Känner mig ganska trött i huvudet, helst efter att ha försökt förklara vägen till Hallsta på engelska... huhu det gick verkligen dåligt!

Jag är så otroligt värdelös på engelska och jag önskar jag kunde lära mig.

Egentligen är jag nog ganska bra, men jag tror inte på mig själv.


Innan jobbet åkte jag till Malin och busade med Saga och Nova. dom va fortfarande rädd för svart-katta (Tshirt)

Sedan åkte jag vidare till Samanthika, fick gott fika och trevlig pratstund. Tittade även in i hennes garderob, en dröm och ett måste den dagen jag skaffar hus!


Glömde mitt DS hemma idag, kände verkligen för att spela Mario Kart.

Men en bild får räcka.

Xoxo


 

Av linda - 15 april 2010 10:28

i Tisdags åkte jag till vetrinären för att få svaret på varför min Bicaya dog.


Obduktion: Intakt Honkatt. Hon hade mycket vätska i brösthålan (ca 1dl) och hjärtörat på vänster sida var kraftigt förstorat och hjärtats vänstra sida var kraftigt förtjockat. Lungödem. Det fanns även blodtillblandad vätska i bukhålan (ca 0,5dl)

Hon hade en vänstersidig hjärtsvikt och vätska i lungorna.


Det känns hemskt att Bicaya dog på ett så plågsamt sätt, om jag bara hade vetat hade jag låtit vetrinären avliva henne långt innan..

Det som känns bra är att inget var mitt fel, hon hade inte ätit något konstigt, jag hade inte kunnat hjälpa henne på något sätt eftersom hon hade hjärtproblem.

Det är tomt och tyst utan henne, jag saknar min ninna.


Ovido - Quiz & Flashcards