linda

Alla inlägg den 6 april 2010

Av linda - 6 april 2010 22:10

jag har jobbat hela påsken.. men jag har haft underbara dagar!

fredag 14-19.15

lör,sön,mån 8.30-14

lördagen blev vi bjuden till samanthika och patrik, fick god kladdkaka och jag började dricka te!

söndagen var det avsked på bryggis, mina älskade föräldrar och min unge åkte till blåsjön..

nu har jag ett stort ansvar efter dom åkt... MADDE!

är hennes privata taxi och jag förstår inte hur mamma och pappa orkar :P

är även hus och katt vakt!


idag har jag varit ledig, men har inte vilat en sekund!

9.15-10.30 skjutsade madde till jobbet, köpte en ny mobil

11.15-12.15 vaccinerade och besiktade maddes hund

13-15 busade med malin, saga och wilma på stan

16.45-19.30 köpte mat till maddes hund, hälsade på vänner, väntade på E, handlade mat.

20.50-21.20 kollade till huset och katterna, lämnade barnvagn till malin.


nu ligger jag äntligen i min säng och lyssnar på talbok :)

jobb imorgon, min nya telefon kommer förhoppningsvis ringa 5.13 och väcka mig.

jag ska vila när jag slutar, kanske hälsa på E en sväng också :D

Ovido - Quiz & Flashcards