linda

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av linda - 30 mars 2010 20:30

Vem kom på ordet måste?!

Är det något jag är less på så är det när jag måste göra saker.

Man måste ju egentligen inte göra det man måste!


Har jobbat idag, började dagen med Brittis och mackor. När Brittis barn blev sjuka kom Olle och bytte av henne. Jag gjorde månadsredovisning för Hertz, jätte bra månad! :D

Lilla-Anna kom och hjälpte till med leveransen.. som vi slet!

Sedan var min dag slut och jag åkte hem, åt middag och satt i soffan.

Åkte till stan, solade och sedan åkte jag hem ännu en gång.

Nu sitter jag i soffan och ska snart se Gossip :)


Har en ledig dag imorgon, ska nog gå på stan. Kanske hälsar på Emelie en sväng och sedan Malin, kanske Madde också?

Mitt liv är stressigt, jobbigt och lyckligt.


Jag bjöd en flicka som inte fyllt 18 på en cigg idag. FY LINDA!


Jag måste gå ut och gå med Malin och Emelie..men Malin vet inget!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards