linda

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av linda - 28 mars 2010 22:32

jag är så lycklig över en underbar låt.

Lifehouse - From Where You Are


Har skrivit lite i min bok idag, lite från 1999.

Riktigt roligt att läsa om hur pinsam man var! :P


Jag borde sova, jobbigt när klockan är fel och jag ska upp tidigt.

Vann inget på bingo, men pappa vann 100kr som vanligt!

Nästa helg ska jag spela ensam, då åker alla ifrån mig för Blåsjön.


Jag ska somna nu. xoxo godnatt mitt hjärta!

Av linda - 28 mars 2010 08:02
lockigt hår, betty, en flaska vin, saber rider, röka fresh,
vissa är bäst på tvspel, andra på att blanda drinkar.
en del kan hitta på sånger, jag är bra på att dricka vatten!

som vanligt vaknde jag tidigt, 06.40 i gamla tiden..de kändes bra eftersom
jag ska upp tidigt imorgon och jobba :)
Lilla-Anna på mitt jobb fyller år idag, GRATTIS!
idag ser jag klart på desperate housewives, har bara 3 avsnitt kvar nu..hemskt!

Bingo ikväll med pappa, hoppas mer än någonsin på miljonen så jag kan åka
till maldiverna!

nu ska jag lyssna på underbar musik och drömma mig bort.
XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards