linda

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av linda - 14 mars 2010 20:08

Vissa kan sjunga, andra kan dansa, en del bli för full, en del är ledsen och de andra har bara roligt.

Man kan bli besviken och ha tråkigt.

Jag hade roligt igår, tack för en bra kväll! :)

Var helt slut när jag kom hem igår, är inte van så hög musik och mycket människor. Men vart tog alla år vägen? De som kommer in på krogen idag gick typ i lågstadiet när jag va 19!


Idag vaknade jag med huvudvärk, men de gick över efter morgonpromenad och c vitamin :)

Nu spelar jag bingolotto, som vanligt går det inte så bra.. håller tummarna att jag vinner på sista spelet nu, då är Maldiverna nära! ;D

Jag är så trött, ändå kommer jag inte få sova ut imorgon. Kl fem ska jag vakna och börja göra mig klar, gå ut med hundarna och åka till jobbet.

Vissa dagar önskar man verkligen att man var ledig.

Xoxo



Ovido - Quiz & Flashcards