linda

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av linda - 5 mars 2010 22:58

jag förstår inte vad mina grannar har för problem?!

dom parkerar bilar utanför min lägenhet, mitt i vägen så jag inte kan parkera utanför min ingång!

Okej, det är parkering förbjuden på grusgången utanför husen.. men jag har egen ingång och min bil ser ingen och stör ingen.

Men nu fick jag parkera mitt i helvetet! Åh va jag är arg på dessa idioter!

Kan inte ställa bilen på den riktiga parkeringen heller eftersom det inte är skottat där och min lilla bil kör ju fast i all snö!

Startar inte min bil imorgon blir jag helt tokig.. då ka jag sparka sönder alla bilar som ställer sig där det stör mig!


Imorgon slutar jag kl två, då ska jag hem till hundarna och sedan ska jag nog hälsa på mina underbara föräldrar.

Jag önskar alla föräldrar var så perfekta som mina.. då skulle alla människor vara världens lyckligaste, precis som jag! <3


Dags att sova, klockan 6.05 ska jag kliva upp och stressa iväg på jobbet!

Godnatt, xoxo

Av linda - 5 mars 2010 19:35

Nu sitter jag här på Shell, helt ensam.

Helena har åkt och jag har rökt mina sista cigaretter under arbetstid för denna dag.

Har varit fullt upp idag, antagligen för det varit så fint väder. Roligt med mycket folk, tiden går så fort!

Jag gör något jag inte borde göra idag.. jag äter en semla.. underbart god!

Så jag hoppas jag slipper få ångest :)


Är sugen på att köpa ett nytt spel.. sonic, my love! <3

Känns som det skulle passa mig perfekt. Men jag ska sova på saken.

Är så mycket jag vill köpa :)

Jag undrar vad jag ska göra imorgon?  Antagligen se film och mysa med hundarna.

Söndag är det iaf Bingo!!


Jag har fått ett barn också, jag har fått Saga! :) De ska bli spännande! Hon ska få börja på dagis direkt eftersom jag jobbar så ofta..men det blir inga långa dagar.

På måndag hämtar jag henne när jag slutat.

Haha, hon är så rolig Saga..

Pratade med henne i telefon idag o då sa hon

"Men Linda har du ingen flicka?"

"Nej, tyvärr inte"

"Du kan få mig, Mamma vill inte ha mig längre"

Hahaha!


Nu ska jag skriva ut lite andelar, funderar på att köpa Stures andel..känner att jag behöver vinna pengar men han lät lite osäker!

Aja vi får se!



Av linda - 5 mars 2010 12:46

Ikväll jobbar jag 14-21.15 igen, jag tycker mest om att jobba dagar..visst ibland kan det vara skönt att sova ut, men det är ju bättre att komma hem tidigt :)

Det som är bra med denna kväll är att jag jobbar med Helena, så denna kväll skulle jag aldrig byta bort mot något annat! ;D


Jag är fortfarande förkyld, men på bättringsväg.. så otroligt trött bara.

Snart ska jag byta om till mina svarta Shell kläder.. svart svart svart allt är så svart! Jag ska leta fram en röd gammal tröja till en annan dag!!


På med kläder och ut i solen!

Här ska jobbas!!



Ovido - Quiz & Flashcards