linda

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av linda - 26 mars 2010 07:48



Här bor nu allt det jag minns och bevarar,
dagar jag levt och dom vänner jag saknar
nätter då ljuset aldrig tog slut
och minnet av dig då, dina färger var blå

Nu har jag blå slingor på höger sida, svartare hår och lite kortare i nacken,
känns så underbart att ha nyklippt och nyfärgat hår :)
Jag tycker verkligen om blått, så nu passar mitt hår till resten av det blåa jag har :)

Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist, har busat med ungarna, kollat serier,
spelat sonic och jobbat.
Har inte blivit så bra på Sonic än, konstigt eftersom jag alltid brukar vara bra på alla
andra sonic spel!
Har spelat sönder min hand tror jag, har så ont på vänster sida på vänster hand.
Så ikväll tar jag inte med något spel på jobbet :P

Hade sovmorgon idag, men vaknade självklart kl7. Förstår inte vad jag har för fel!?
Imorgon ska jag försöka sova till 10 iaf.

Nu ska jag fortsätta lata mig i soffan tills jag ska åka och jobba :)
XOXO
Ovido - Quiz & Flashcards