linda

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av linda - 3 mars 2010 21:31

I mina dagböcker står så roliga minnen, när E var i boden och hälsade på Maya som gjorde lumpen.. då va jag riktigt ensam!

Men en morgon hände en så rolig sak:


Malin och Hanna hade festat, båda sov i Malins säng i hennes flickrum..ca 2m från badrummet.

Ändå lyckade dom kissa i sängen.. BÅDA TVÅ! hahaha helt sjukt!

Men det värsta var att dom skyllde på Jana, en pytte liten hund!

Oj va jag skrattade! Idag hoppas jag dom skrattar åt minnet lika mycket som jag.

Riktigt snuskigt ändå, ligger i samma säng och kissar ner varandra!! Huuuga

Men jag undrar om man skulle kissa? Alltså det kanske blir en reflex.. kissar den som ligger bedvid kanske man också kissar.


Nu ska jag försöka sova, ska lyssna på en ny talbok om jag hittar mitt usb minne..

Hoppas ni tycker om detta kiss-inlägg


Xoxo

Av linda - 3 mars 2010 15:32

Idag är min lediga dag, sen jobbar jag tills på måndag kl 12.

Har blivir förkyld så min hjärna och kropp fungerar inte som den ska.. jag är så slut! Jag vill bara sova.

Vaknade 7.21 hade tänkt kliva upp 12 men så blev det inte!

För att jag ska kunna bli frisk behöver jag sova i flera dygn.

Hoppas att jag är frisk imorgon då jag ska jobba 14-21.15


Började morgonen med god frukost och såg klart Kautokeino upproret, filmen som gjorde att jag ville bli same!

Det är verkligen en av mina favorit filmer, den är verkligen bra!

Kl 12 åkte jag till bryggis, jag är barnvakt till Nova.

Vi gjorde en smoothie med mango, apelsin, banan, äpple, passionsfrukt och en skvätt citron... den blev på tok för tjock och Nova vägrade smaka!

Den va rätt god, om jag haft i lite mindre apelsin.

Sedan åt vi pasta, städade undan efter Madde, gjorde chokladbollar. Nova hostade så hon kräktes, slängde in henne i duschen och jag gick ut och tog en cigg.

Nu har Nova somnat, jag funderar på att röka men det är ju världens storm ute!!

Väntar på att mamma ska komma hem, då ska jag åka till mina hundar och gå ut med dom och mysa lite innan jag åker till city.

När Emelie slutar blir det sola solarium. hoppas min sjuka inte blir värre...brukar ju kunna bli det av att sola.


Har ett bra inlägg på gång snart.. det handlar om Malin Strömqvist, född 10 Maj 1988.. moahhahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards