linda

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av linda - 6 mars 2010 21:51

Jag är en mobbare, enligt Madde och hennes vänner.

Mobbar jag min syster för att jag tänker åt henne? Tyvärr är hon inte så begåvad, hon drack ju dålig sprit när hon va liten så hon blev hjärnskadad.

Det kan ju bli så när man ligger medvetslös i 11timmar.


Jag säger mycket elaka saker, men så måste man göra för att det ska gå in!

Jag menar inte att vara dum eller något sånt.

Jag har offrat mycket för Maddes skull, jag har gjort så mycket för henne som ingen vet.

Att leva med en stress och en oro som äter upp en innifrån, en hjärna som aldrig kan vila. Jag kan aldrig slappna av för jag är så jävla orolig att hon ska hamna i ett helvete igen. Allt dumt jag säger till dig Madelene är för din och Novas skull. Jag vet att jag inte är någon mamma, jag är din syster och vi är av samma kött och blod.


Detta är min blogg, jag skriver vad jag vill. Jag vill inte psyka någon eller skriva dryga saker.


Jag mobbar inte Madde, önskar att alla vore som jag!

Jag kanske är otrevlig ibland och säger ofta dumma saker, men alla tycker ju om mig ändå! Jag ställer alltid upp och är alltid glad även om jag egentligen vill sparka någon och skrika!!


Jag ska snart sova, ska bara se lite Silver Fang och gå ut med hundarna.

Den här dagen har varit både bra och dålig. Mina systerdöttrar får mig ju alltid att le :)

Ovido - Quiz & Flashcards