linda

Alla inlägg den 28 september 2010

Av linda - 28 september 2010 15:16

jag älskar lokas melon & baobab, den smakar JAAAAM!

men jag älskar nog ramlösa smultron mer, men den fanns inte på ICA idag :)

jobbat klart för idag, de gick fort!

jag och Brittis hade så mycket att göra :D

men har mycket kvar, blir less på dom som kör sönder bilar och gör mitt arbete svårt.


idag blir det sola igen, härligt!

måste in på bokhandeln också, köpa en ny bra penna och lite bra-att-ha-saker.

kanske en talbok också, blev tipsad om en i lördags men jag har ingen aning om det verkade bra?


nu ska jag lyssna på musik och duscha

xoxo

Av linda - 28 september 2010 05:53

Jag tror att kylan har frusit sönder min hjärna, jag har verkligen inget i mitt huvud just nu.

jag är bara förvirrad och kall hela tiden.


jag ska snart jobba, känner mig på tok för trött. mitt huvud gör ont och mina ögon vill blunda.


jag solade igår, åt middag på stan med E och sedan såg vi Idol.

idag ska vi sola igen, sedan åker jag hem och tinar upp hjärnan om jag inte fått igång den!


jag måste skynda mig till stan.. börjar om 32min.

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards