linda

Alla inlägg den 18 september 2010

Av linda - 18 september 2010 22:32

Vilken dimma det varit flera kvällar i rad, både mysigt och läskigt tycker jag!

Mycket har hänt. Jag såg ett monster i torsdagskväll, något konstigt var det och jag vaknade samma natt av att det vrålade!

Jag och alla mina djur blev rädda.

Inbrott på jobbet, tycker det är helt galet men jag tror bovarna åker fast snart.

Ett hål i taket och massa stök, regn och kyla.


Ibland tycker jag att man bara har en chans i livet, har man sumpat en sak ska man inte riva upp ett helt liv för någon annan.

Hoppas allt blir till det bästa.


Idag har jag haft en bra dag på jobbet, hur mycket folk som helst!

Hela sollefteå spelar, det är bra.

Jag gjorde sushi, det är så gott och de tyckte min mamma också :)


Imorgon ska jag rösta på Mona, hon kommer göra sverige bra igen!


Hella Hell har gjort mig lite besviken.. trodde en sak men Unni talade om sanningen :) Jag ska fortsätta läsa om alla "jonnies"


xoxo.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards